Almazsam Olmazdı (:


14 yorum:

  1. çok güseller güle güle kullan keyifle yudumla inş canım

    YanıtlaSil
  2. hiiii ne güsellerrr,bencede almasan olmazmış,hatta ben de almazsam olmazzz:)

    YanıtlaSil
  3. iyide enrden aldın bunları,çok ciicler ya

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan canım.. kıskandım haberin ola :))

    YanıtlaSil
  5. Çok güzelmiş.. Güle güle yudumla içeceğini :)İstanbulu çok severim. Özeldir bende yeri. İstanbul'dan aldın peki? Bursa'da da bulmak mümkün mü Melek?

    YanıtlaSil
  6. başıyazmalıkız..Teşekkür ederim seninde olur inş (:

    Sevgi Tuncer Dalgıç...Almasaydım uyuyamazdım :))Sıra diğerlerinde :)

    eslemce..http://sevgisevdalisi.blogspot.com/2010/09/istanbul-2010-hatras.html

    buradaki postta yayımlamıştım.Bernardo'dan aldım..Koleksiyonda başka ürünler de var hem sadece kupalar değil :)

    iki dirhem bi çekirdek..Bir süre kıskanmakla yetin :))

    Sound of the Rain..Teşekkür ederim..Bernardo'dan aldım ben Kent meydanından ve sadece bir çift kalmıştı haberin ola :)

    YanıtlaSil
  7. Bu aldıklarından başka, bir çift daha var öyle mi? :) Bakayım ben hemen ilk fırsatta öyleyse.

    YanıtlaSil
  8. heyy..
    süpermiş bunlar yahu :) bayıldım. güle güle kullan..
    Kent park Bernardo'yu bayramda ben de gezdım hıc gozume carpmadılar yahu :)

    YanıtlaSil
  9. hmm iki taneee ;)
    en sevdiginle sicacik kahveler yudumla mutlulugun esliginde
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Sound of the Rain..bir çift sadece :) Yağmur ablacım bir de sorar mısın bunlar 2010 için hazırlandılar ya acaba bundan sonra yıllarda satışta olacak mıymış..Diğer parçaları da satın almak istiyorum da..

    mel...Teşekkür ederim canım henüz kullanmaya kıyamadım ama :)Kasanın karşısında ki bölümdeydi canım..

    STYLE M...Teşekkür ediyorum (: Benden de sevgiler ((:

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Ben de istiyorum bunlardan :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. DuruButik..Senin de olur inş..Ben diğerlerini de istiyourm onlarda benim olur inş :)

    YanıtlaSil
  14. Diğer parçalarını da aldım..Kahve fincanlarını ve Pasta takımını..Çay bardaklarını da yakından görünce çok beğendim ama tanesi 17 lira alır mıyım bilmiyorum :)

    YanıtlaSil