Bloglandım (:



Herkese Merhabalar...Uzun zamandır bir bloger takipçisiyim..Artık bende bloglamam gerektiğini düşündüğüm için kendime bu bloğu açtım..

Umarım hayırlı olur..Bu zamana kadar sizlerin paylaşımları sayesinde bir çok fikir aldım ve bunları uyguladım..Bende kendi fikirlerimi ,tasarımlarımı, diktiklerimi ,yemeklerimi, ebrularımı, takılarımı güncel olaylar hakkında görüşlerimi ve bir çok ilginç ve güzel konuları paylaşmaya çalışacağım..

Bu zamana kadar verdiğiniz bütüh ilhamlar için teşekkür ederim...

14 yorum:

  1. hayırlı olsun bitanemmm. seni burada bekliyor olacağım ;)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ediyorum ablacım..Senin gibi arkadaşlar ablalar olacaksa her zaman buarada olacağım inşallah (:

    YanıtlaSil
  3. Hoş geldin bende pek yeniyim bu alemde çalışmalarını bekliyrum merakla. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. bloğunuz hayırlı olsun. yeni yazılarınızı merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  5. hayırlı olsun blogun, güzel paylaşımlarda görüşmek üzere;)

    YanıtlaSil
  6. Hoşgeldin canım aramıza, iyi olur hoş olur inşallah, her zaman beklerim, sevgiyle sağlıkla kal canım.

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Aramiza ho$ geldin canim! :)
    Güzel payla$imlarini sabirsizlikla bekliyorum.;)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. BirSen...Teşekkür ederim..Sevgiler bizden (:

    YanıtlaSil
  10. Renklicehobiler ... Teşekkür ediyorum .. Sizin blogunuz da hayırlı olsun (:

    Dakikadanonce ... Çok teşekkürler ..

    biryaşımadahagirdim ... Uzun zamandır ilgiyle takip ettiklerim arasındasın .. Yorumun için teşekkür ederim ..


    * Gelincik *.. Teşekkür ediyorum Aranızda olmaktan çokta yeni olsam çok büyük bir keyif alıyorum .. Sevgiler ve saygılar ..

    YanıtlaSil
  11. aramıza hoşgeldiniz ben de sizi izlemeye aldım ve merakla yeni yazılarınızı bekliyorum...

    YanıtlaSil
  12. Teşekkür ediyorum bende sizi izliyor olacağım (:

    YanıtlaSil
  13. aramıza hoşgeldin arkadaşım

    YanıtlaSil