Bursa Yıldırım Minia
















Bursa Yıldırım Minia 2006 yılında Yıldırım Belediyesi tarafından yaptırılan Kaplıkaya'da açılan ve

  Yıldırım ilçesinde bulunan tarihi eserlerin maketlerinin sergilendikleri parkı

evimizin çok yakınında bulunmasına  ve önünden defalarca geçmeme 
 rağmen geçen yaz gitmiştim..

Malum yeni bir yıla girdik.Ben fotoğraflarımı düzenleyip cdlere aktarıp arşivime atıyorum..

İşte bunlarla uğraşırken karşıma çıkan bu fotoğrafları yayınlarak

Bursa' da gezilecek yer arayanlara alternatif sunmak istedim.. 

Tarihi  eserlerin 1/25 ve 1/50 ölçeğinde küçültülmüş maketlerinin yeraldığı park karşınızda.. 
   
                                                                                                                                        


5 yorum:

  1. bursaya ara ara gitmemize rağmen haberimiz yoktu böyle bir yerden

    YanıtlaSil
  2. neval..Ablacım çok duyulmuş bir yer değil.Söylediğim gibi yıldırım'da Kaplıkaya'da görmek istersen..Ayrıca aynı yerde güzel bir restoran kafe var biz akşamları ailece çay içmeye gidiyoruz..Tavsiye ederim..

    YanıtlaSil
  3. Merhaba canım!
    Bende Bursadayım tanıştığıma sevindim.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. bursada yaşıyorum ama duymuş olmama rağmen hiç gidemedim en yakın zamanda gidip görmeli. sevgiler

    YanıtlaSil
  5. akasya ağacı..Aslında mutlaka görmeli denilecek bir yer değil ama güzel bir seçenek işte..Bilmukabele.

    YanıtlaSil