Singer Confidence 7470 Dikiş Makinası




Neredeyse 3 yıldır bir şeyler dikmeme rağmen henüz bir dikiş makinem yok maalesef...

Size daha önce makine arayışımı söyleyip sizlerden öneriler istemiştim.

Sizler de öneriler de bulunmuştunuz..Teşekkür ediyorum bunun için..

 Bende sizlerin önerileri ile , çevrem de ki insanların fikirleri , model ve fiyatı nedeniyle Singer'in 

Elektronik dikiş makinelerinden Confidence 7470 modelini satın almaya karar verdim..

En kısa zaman da almayı planlıyorum..

Eğer bu makinesini kullanan ve hakkında bilgisi olan varsa düşüncelerini

benimle paylaşırsa sevinirim..





8 yorum:

  1. Umarım kısa zamanda istediğin dikiş makinasına kavuşursun. Ben hep Pfaff kullandığım için maalesef bir öneride bulunamayacağım.

    YanıtlaSil
  2. vintage duygular makinanın kralını kullanıyorsun adı bile yetiyor ,sevgi sevdalısı almadıysan bir daha düşün derim ,arkadaşımız marka ismi vermiş zaten ,bu makina bana gelen maillerde sorun yaratıyormuş ,haberin olsun

    YanıtlaSil
  3. Vintage Duygular..Teşekkür ediyorum çok şükür kavuştum (:

    Sevgili Dikiş dersi evett düşündüm babam da yardımcı oldu makinacılara sorduk ve Bernina aldım bugün:))

    YanıtlaSil
  4. melek bende anneme almayı düşünüyorum düşünürken bu yazını görünce mutlu oldum nekadar şanslıymışım dedim ;D sen araştırmış biri olarak bana önerilerde bulunabilirisn bende singer araştırmayı düşünüyordum çook uzatmayayım canım bernina dan bahsedebilirmisin fiyatıda dahil ;D

    YanıtlaSil
  5. merhaba,
    bu yazıyı daha yeni okudum. Ben bir singer quantumc350 sipariş ettim . Henüz gelmedi 1 2 gün içerisinde gelir.Şimdi iyimi ettim kötümü ettim bilmiyorum. Terzilik yapan birkaç kişi çok iyi dedi. Berninayı hiç duymamıştım. Biraz bilgi verirmisin?

    YanıtlaSil
  6. s.c.g...Merhaba..singer dikiş makinası konusunda danıştığım insalar neredeyse ikiye ayrılıyordu..Yarısı beğeniyor yarısı beğenmiyordur..Aslında bu kullanım amacına ve mdoeline de bağlı..Bernina yabancı bir marka ve dolar üzerinden satışı yapılıyor..Genelde piko amaçlı işlerde kullanılıyor..Bu yüzden sıkmayın canınızı..Memnun kalırsınız umarım..

    YanıtlaSil
  7. Merhaba sevgi sevdalısı,
    berninanın hangi modelini aldınız acaba? ben de confidence 7470'e karar vermek üzereyim, araştırıyorum. makinenizden memnu musunuz? bana biraz pahalı gibi geldi. aynı özelliklerdeki bi modeli 1.300TL'ye geliyo. şuan singer 1000TL civarında ve daha fazla özelliği var. mutlaka çok kalitelidir bernina ama pek bi bilgim yok. fikir verirseniz sevinirim.
    Sevgiler... Eda

    YanıtlaSil
  8. Dikiş Makinesi Alırken Dikkat Edilmesi Gerekenler

    Dikiş makinesi seçiminde bir kaç püf noktası vardır.Bunlardan bir tanesi ilik açıyor olabilmesi .Şimdiki Dikiş makinelerinde ya bir adımdailik açma var yada bir kaç adımda ilik açabilme bunlardan herhangi birini seçebilirsiniz.Zaten düz dikişi piyasadaki tüm dikiş makineleri yapabilmektedir ve zigzag dikiş de vardır.Desenli dikişleri kullanılacak olanlar içinde bunlara uygun makineleri seçebilirler.Piko yapan ve fermuar dikebilmesi dikiş makinesi alırken önemli hususlardan biridir.Dikiş makinesinde dikkat etmemis gereken önemli unsurlardan biride ayaklarının değişiyor olmasıdır.Dikiş makinesi alırken servis ağının geniş olmasıda önemlidir.

    http://www.hepsibayiden.com/Urun/Janome-1008-Dikis-Makinesi-pmu110.html

    YanıtlaSil