BUSMEK 5. Genel Sergisinden Görüntüler -2











11 yorum:

  1. patchwork ne kadar güzel zor mu acaba yapmak ?
    blogumda sana ait tahlil var canım

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık çok güzel olmuş tablon.Bu arada busmekteki sergide görmüştüm görevliydim açılışta :)

    YanıtlaSil
  3. Selamlar canım, ben namı diğer "hobicell"

    Bundan sonra;

    http://hobibox.blogspot.com/

    Adlı blogumdan sizlere seslenicem. Googleın bitmek bilmez sorunları yüzünden, siteme ulaşılamıyordu. Bu yüzden çareyi taşınmakta buldum. 5 aylık sitemde,340 izleyiciyi üzülerek ardımda bıraktım,Umarım yeni evimde beni yanlız bırakmaz, yorum ve ziyaretlerinizi esirgemezsiniz. Şimdiden teşekkür ediyor, kocaman sevgilerimi bırakıyorum.

    hobibox (Afet Ergü)

    YanıtlaSil
  4. SAATE VE YATAK ÖRTÜSÜNE BAYILDIM..BİTMİŞTİR BU SERGİ DİMİ KAÇIRDIM..

    YanıtlaSil
  5. C3Moi..Teşekkürler..

    Kbr-Bhdr... Yapanların ellerine sağlık olsun :)

    minislerimin annecigi...Resimdekilerden çok daha güzellerdi (:

    neval...Benim gibi tezcanlı biri için çok zor herhalde.. Tahlilin çok isabetli :) Tebrikler ve teşekkürler..


    Kurdele Nakışı...Teşekkür ediyorum ve çok daha iyilerini yapmak istiyorum..Busmekte sergi de beni mi görmüştünüz ?

    hobibox...Yeni yeriniz hayılrı olsun..

    CEYLAN...Ben de en çok saat fikrini ve yatak örtüsünü şekerliğine hayran kaldım :) 16 Haziran da bitti maalesef..

    YanıtlaSil
  6. Hepsi birbirinden güzeller en çokta yatak örtülerine bayıldım

    YanıtlaSil
  7. Yoyo yatak örtüsü hoşuma gitti gerçekten. Renkleri de güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  8. utkunun annesi...Yatak örütülerini ben de çok beğeniyorum yoyolu olan favorim (:

    a.y...Yakından görseydiniz insanın yiyesi geliyor (:

    YanıtlaSil