Puantiyeli kumaş ve dantel uyumu (:


Kardeşim için taç yapmak istiyordum ve kırmızı -siyah puantiyeli kumaş elime geçince hemen yaptım..
Kolaylıkla yapılabilir..Ben yapım aşamalarının fotoğraflarını çektim..



Bunlar malzemeler..


Kumaşımdan  dikiş payları ile beraber 38x13 cm boyutlarında bir parça elde ettim..


                                                                                                                                                                                                                                              
Kestiğim parçayı ikiye katlayıp tersinden diktim..Dikişi arka ortada kalacak şekilde düzelttim..
Ön yüzünü çevirdim..


Ön yüzüne dikiş payı ile beraber 2.5 cmlik genişliği olan lastikten kesilmiş 16 cm uzunluğundaki lastiği en uç kısıma yerleştirdim..İğnelediğim yerden diktim..
İki tarafını da böyle yaptım..


İki tarafta dikildikten sonraki arka iç ve dış , en sondaki de ön yüzü..


En sonunda da dantel, kumaş gül ve kumaş ile kapladığım düğmelerle süsledim..

5 yorum:

  1. ellerine saglık tatlım.kardesinde ii gunlerde kullansın ins.

    YanıtlaSil
  2. çok şık olmuş canım...

    biz de yeğenim için puantiyeli kadifeyle,tülü birlikte kullanıp bi elbise dikmiştik...çok cici olmuştu o da.

    en kısa zamanda bloguma da koymayı düşünüyorum zaten :)

    YanıtlaSil
  3. Çok şık olmuş güle güle kullanması dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş.elinize sağlık.sahibide iyi günlerde kullansın

    YanıtlaSil
  5. Seniha...Sağol canım severek kullanıyor (:

    Annem Dikti Ben Giydim...Teşekkürler canım..Çok sevdim ben bu ikiliyi bekliyorum elbiseyi de (:

    Sound of the Rain...Teşekkür ederim (:

    Gümüş Tepsi...Teşekkür ediyorum..Daha güzelleri sizin olsun (:

    YanıtlaSil