Karton Mumluklarım


Doğum günümde yemeğe gelen arkadaşlarım için hazırladığım sofrada bana özel bir şeyler olsun istedim...
Bu basit mumlukları yaptım ve çok sevdim ..
Basit ama biraz uğraştırıyor benden söylemesi ..

 
Word programından istediğim yazı tipiyle bütün harflerin çıktısını aldım ...



Karton üzerine tek bir mumluk için 25 cm uzunluğunda 6 cm genişiliğinde dikdörtgenler çizdim 6X6cm 4 parçaya bolup işaretledim 1 cm parçayı da yapıştırmak için ayırdım .. olarak






Karbon kağıdı ile  hazırladığım karton üzerine bir harf, bir kalp, bir harf ve bir tane daha
 kalp ile çizdim ve oydum ...




Çizdiğim yerlerden katlayıp harf ve kalp şeklinin olduğu yerlere de prit ile
 boşluğu kapatacak kadar jelatin yapıştırdım ...




Bıraktığım 1cm lik payı da birbirini yapıştırarak tamamladım (:




Bu da gül kokulu mumlarım ile son hali ...

15 yorum:

  1. ee ama ben bunları pek sevdim.simdi napacoouhh?:)
    eline saglık bebeem fikir pek hos..

    YanıtlaSil
  2. uğraşmaya deymiş ama çok hoş mumluklar çıkmış ortaya
    emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. günaydın geçmiş doğum günün kutlu olsun ellerine sağlık çook hoş gözüküyo..

    YanıtlaSil
  4. vay vay vay hanım kızıma bak sen:) aferim sana. çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  5. ooo harika bir fikir bu
    bayıldım ..
    ben de yapıcam kısmetse

    YanıtlaSil
  6. Seniha; iste ben sana yaparım şekerim (:

    Sevgi; Teşekkür ediyorum bence de uğraştım ama basitte olsa hoş bir şey oldu :)

    @ - hatice; Ben sabah giremiyorum canım umarım gününaydın geçmiştir:) Teşekkür ediyorum..Sende sevgilinle baş harflerini yapabilirsin..Çok tatlı olur (:

    Papatya Prenses; ayy senden aferimde de aldım ya :) Teşekkür ediyorum ablacım..

    Hilal; Bekliyorum bakalım seninkiler nasıl olucak (:

    Peri Tozu Fotograf; Teşekkür ediyorum..Bir de daha iyi ve kaliteli bir fotoğrafliyebilirsem çok güzel olacak (:Kıskandım sizi (: Makinanızı :P

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş ellerine sağlık canım,özel günlerde yapılası hoş bir fikir bravo valla hayal gücüne hayran olmamak mümkün değil..
    müjde müjde:))hediyelerim geldi:)ay ne kadar tatlısın melekciğim ne güzel bir paket hazırlamışsın benim için..çok ama çok teşekkür ederim tatlım.inan ki ben hem çok şaşırttın hem de çok mutlu ettin.Rabbim de seni mutlu etsin,gönlüne göre versin inşallah..
    blogumu ziyaret edersen hediyelerimle ilgili yazıyı görebilirsin.
    tekrar teşekkür ederim canım
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. Filizcim teşekkür ediyorum ve hemen bloguna geliyorum (:

    YanıtlaSil
  9. sevgiciğim çok güzelolmu ş mumluklar ellerine sağlık bende aranızda yeniyim desteğinizi bekliyorum

    YanıtlaSil
  10. sessiz kelimeler ; Hoşgeldin aramıza diyeceğim ama bende yeniyim (: Mumlukları beğendiğin için teşekkür ederim..Sevgiler ve kolaylıklar..

    YanıtlaSil
  11. Çok yaratıcı ve güzel bir fikir ellerine sağlık...özendim valla pasta yapmaktan boş vakit kalırsa denenmeli hemen oğluşum için yapılmalı :)Pasta demişken beklerim herkesleri blogumuza böle çat kapı benim gibi :)

    YanıtlaSil
  12. Keyfi Pasta; Beğendiğinize sevindim ama sizin gibi muhteşem pastalarda yapmak isterim (: Bir gün yaparsam paylaşırım (: Oğlunuza da sizede sevgiler (:

    YanıtlaSil
  13. çok güzel olmuş ellerinize sağlıkk:)

    YanıtlaSil
  14. Kbr-Bhd ; Teşekkür ediyorum (:

    YanıtlaSil