Sevindirik Oldum (:

Gönlünün güzelliği yüzüne vurmuş tatlı mı tatlı bi kızı olan Seniha arkadaşımız blogunda yapmış olduğu çekilişi kazanmış ve çok mutlu olmuştum..Mail sorunu yüzünden gecikme oldu malesef..Ama çok şükür bugün paketim geldi..Paketi elime aldım ama nasılım anlatamam :D Açtım  açacağım sonra ya dur dur resim çekmeliyim dedim (: Farkında değilim ama kendimden geçmişim heyecandan (: Çok ama çok beğendim..Deriyi zaten oldum olası severim..

 Benimle birlikte çekilişi kazanan Victora yı da tebrik ediyorum..
Sevgili Seniha , ne kadar çok sevindiğimi ifade edecek kelime bulamıyorum ve çok teşekkür ediyorum..Sayende sevindirik oldum (:
Allah senden razı olsun ..

Odamda yerini aldı bile (:



Hediyeni ellerinle yapmış olman ve büyük bir özenle paketi hazırlaman , kart yazman beni öyle özel hissettirdi ki ..Çok duygulandım..Sağol varol ve hep mutlu ol (:

4 yorum:

  1. güle güle kullan sen de. benimki de geldi bayıldımmmmmm

    YanıtlaSil
  2. sorunsuz ulasmıs yasasın:)
    mail sorun olursa post kurtarır durumu dedim.olede oldu.ii ki yazmısım:) keske paketi acarken yanında olsaydım.burdan hayal etmekle yetiniorum:)
    yuzunde minicik bi gulumseme yasattıysam ne mutlu bana..bu isi cok sevdim..hep yapıcamm hepp yapıcam:) (ins..)

    fotografları caldım arsivimde yerini alması gerekio cunku affet sekerim:p

    el emei seyleri seviorum..tek ve ozel olduu icin..keske cerceve yapmaıda bilseydim onuda yapsaydım:)tamam abarttım:)

    gule gule kullan..ve sen benden cok mutlu ol..hayat seni yıpratmasın..o cercevenin icine hep gulen yuzunu kondur..

    YanıtlaSil
  3. Paket geldiğinde mail atacaktım ama süpriz yapmak istedim ve bir an önce postu yazmaya çalıştım..

    Bende yapacağım böyle güzellikler inşallah..

    El emekleri o şeyi o kişiyi özel kılması bakımdan benim için de çok önemli..Babam acaba çerçeveyi de mi kendi yaptı dedi (:

    Şimdilik odamda yerini aldı ama bi süre sonra kaldırıp saklayacağım ve inşallah ömür boyu kullanacağım..

    O çerçeve de gülen bir yüz oldukça senin için dua edecek bilesin..

    Not:Çok uzattım ama çok mutlu oldum o yüzden (:

    YanıtlaSil