Geldi hoş lûtf ile Mübârek Ramazan


 Maneviyatımın azaldığı için korktuğum anda Hüdâyi'nin söylediği gibi lütufları ile Ramazan geldi..
Bugünlere kavuşturan Rabbe şükürler olsun..
Ramazan elimize geçen nadir fırsatlardan biridir..Bu fırsatı değerlendirerek Allahü teâlâ lâyık kul olabilmek için elimden geleni yapmak istiyorum..
Ramazan ayından sonra da bu minval üzere yaşayabilmek içinde sizlerden dua istiyorum..Peygamber Efendimizin buyürdğu üzre.."Oruç tutanın duası reddedilmez." Bugünlerde An'ın kıymetini bilerek yaşamak temennisiyle..Hayır dolu Ramazanlar..

Geçen yıl yayımladığım Her Gün Yasin-i Şerif yazıma da bakmanız da fayda olduğunu hatırlatmak isterim efendim.. 

"Selam sana olsun ey Ramazan ayı ki, hiç bir ay seninle fazilette yarışamaz."
Hadis-i Şerif


Ve biraz tebessüm.. 

 

 "Kısa'ca Ramazan" adlı tebessümlerle izleyeceğiniz kısa bi film  :))



4 yorum:

  1. hayırlı Ramazanlar Rabbim hepimizin orucunu dualarını kabul etsin inşallah

    YanıtlaSil
  2. hayırlı ramazanlar... bu kısa filme hayranım ben ya çok güzel yapmışlar :)

    YanıtlaSil
  3. Dularım seninle ve tüm inananlarla birlikte. Rabb'im onun yolundan ayırmasın bol ibadetli, bir ramazan geçirelim inş. Çalışan olarak bu beni zorlasada bende dua istiyorum Rabb'im istikametten ayırmasın.değilsekte yoluna iletsin.

    YanıtlaSil
  4. xcelis...Ecmain...İnşallah..

    Tasarımın Renkleri...Gülmekten izleyemedimilk önce..Tekrar izledim bende :))

    neslihan...Çok teşekkür ediyorum...Amin..Çalışırken yapmak zor ama mükafatıda fazla olur inş..

    YanıtlaSil