"Burda" Dergisi isteyen (:



Merhaba..Kendim çizim yaptığım halde Burda dergilerini 2008 yılından beri her ay alıyorum..

2009 Temmuz sayısını hem kendim hemde bir arkadaşım bana almıştı..

Elimde 2 adet var..Birisini sizlerden birisine hediye etmek istiyorum..Beni izleyen blogcu arkadaşların sadece yorum yazmaları yeterli yarın gece 12 de çekilişi yapacağım..

Salı günü ise postalayacağım..

Bilginize..





Temmuz sayısı olması nedeniye yazlık kıyafetler özellikle çok güzel elbiseler var..

Yaz geliyorken iyi gider diye düşündüm..

Resmin üzerine tıklayarak resimi büyütebilirsiniz..

Herkese iyi geceler..

9 yorum:

  1. Merhaba,
    Senin fazlalık dergin benim de ilk Burda Dergim olursa ne güzel olur bence.:)))

    Sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. ben istiyorummmmm:)ne güzel kayınvalideme elbise diktiririm,bu aralar elbise giymeye bayılıyorum zaten.güzel düşünmüssün melekciğim..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Tüh yahu ben kaçırmışım üzüldüm valla varya:))
    s.a diyeyim önce):)başka dergi vericekmisin):)



    çok hoş bloğun banada beklerim takibe alındın):

    Meraklı Beti yorumunu yanlışlıkla reddettim ama kopyala yapıştırla hallettim (:

    Ve aleyküm selam efendimm..Münkün olursa veririm elbette (: Beklerim her zaman..

    YanıtlaSil
  4. ricaederim hiç önemli değil efendim,dergi için birdaha verirsen benimde haberim olsun eski sayıları yok bende gerçi çokta yok, yeni almaya başladım sayılır,küçük bebeğim olduğu için bloglarda fazla gezemiyorum artık,kaçırmayayım:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Peki meraklıbeti aklımdasın (:

    YanıtlaSil
  6. bende isterim ama kaçırdım sanırım eğer tekrarlarsanız rica ediyorum

    YanıtlaSil
  7. Peki yaparsam böyle şey beklerim (:

    YanıtlaSil