Fikri Mühim-Nestlé Nesfit Kırmızı Meyveli Kampanyası






Fikri Mühim sitesinden bayramdan önce kampanyaya katılım için davet gelmişti ve katılmıştım..
Paketim daha yeni geldi..Ürünümüz Nestle Nesfit Kırmızı Meyveli...

İlk öncelikle bu kadar güzel olacağını tahmin etmemiştim..Dondurularak kurutulmuş gerçek çilek dilimlerini ilk defa bu üründe gördüm..Kurutulmuş meyveleri çok severim..
Özellikle hindinstan cevizini..
Çilek haricinde aynı zamanda ahududu ve vişne parçaları da var..

Kilo vermek istediğim şu zamanlar da bu ürünü tanımam tatman iyi oldu  (:






7 yorum:

  1. aynı paketi bende bekliyorum sabırsızlıkla :) afiyet olsun canım umarım işine yarar :)

    YanıtlaSil
  2. ben geçen sene bu ürünü alıp denemiş ve açıkçası pek beğenmemiştim:((özellikle de çilek tanelerinin tadı bana garip gelmişti,zevkler tartışılmaz tabi..ama ben nesfit'in sade olan çeşidini daha çok seviyorum...

    YanıtlaSil
  3. Azref..Bu haftasonuna kadar gelecek elinde olacaktır..Teşekkür ederim..İnş..

    Filiz..Canımm çilek taneleri normalde olduğundan ekşi ve ekşiyi çok sevdiğim için sanırım çok sevdim..Ben zaten süt dökerek yemiyorum..Çerez gibi yiyorum :))

    YanıtlaSil
  4. bu ürünün reklamlarında çalan şarkı nedir ? bilen yazabilirse sevinirim

    YanıtlaSil
  5. herkeze merhaba ya bana bu reklam filmindeki müzik lazım bulan varmı yada bana bu reklam filmini bulabilcek varmı :D

    YanıtlaSil
  6. The Weather Girls - It's Raining Men olması lazım :)

    YanıtlaSil